Короткий зміст роботи


З власного досвіду можу сказати, що саме в процесі пізнання навколишньої дійсності розвивається активність дитини. Працювати з дітьми з логіко-математичного розвитку можна індивідуально, під час прогулянок, в невимушеній обстановці, в повсякденному житті.
 Завдання дітям  даю з урахуванням їх індивідуальних особливостей, з опорою  на їхній життєвий досвід, створюючи ситуацію успіху для кожної з них. На заняттях з логіко-математичного розвитку  використовую нестандартні задачі з елементами творчості логічного мислення, кмітливості, пов’язую з різними виконання робіт.
Намагаюся створити атмосферу взаєморозуміннязнаходити неординарні рішення, покладаючись на власний досвід, довіряючи як собі, так і дітям. Оцінюю зусилля, які діти докладають до рішень, до їх логічного мислення, творчості, навчаю бути впевненими в собі та власних діях.
      На власному досвіді  впевнилась, що велике значення при рішенні логічних задач є ілюстрація, яка може бути предметною і схематичною, графічний запис, що сприяє створити чітке уявлення ситуації, яка розглядається в задачі. Щоб заняття були цікавими, діти не втомлювалисябудую заняття казкою, грою, заняття-подорожі, використовую різні методи і прийоми навчання, різні дидактичні ігри, задачі-ігри, головоломки, задачі на пошук, конструювання.

Використовуючи завдання з логіко-математичного розвитку,  думаю, що особливу увагу треба приділяти розкриттю сюжету нестандартної вправи, домагатися щоб діти усвідомлювали  кінцеву мету завдання; під час самостійного виконання дітьми завдання не слід обмежувати у виборі  способів досягнення мети.
Відповідно до вимог  Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» розроблено багато матеріалу з логіки. Цей матеріал спрямований  на активізацію пізнавальної діяльності дітей, розвиток та корекцію сенсорних функцій, вміння орієнтуватися  в просторі, формування уявлень про предмети і явища, зв’язки і закономірності у навколишньому світі.
Свою роботу з логіко-математичного розвитку  спрямовую на вирішення таких завдань:
навчити дітей логічно мислити;
робити правильні висновки, доводити розпочату роботу до кінця;
використовувати різні прийоми вирішення завдання;
легко і швидко використовувати набуті знання у різних життєвих ситуаціях.
Повсякденно займаючись з дітьмипомітила, що мислення дитини  не спонтанний процес, а процес опанування дитиною системи знань у спілкуванні з вихователем  й у постійному вправленні своїх розумових здібностей.
Планування  і підбір програмових занять з логіко-математичного розвитку поєдную із розвивальними  іграми, формуючи  математичні уявлення спираючись на сучасні дослідження з проблемами індивідуально-диференційованого підходу.
Діти навчаються логічно мислити поступово, самостійно узгоджувати дії з мисленням, вмінням; поглиблюють та зміцнюють знання та здібності з математики.
А скільки потрібно фантазії, щоб уявити ситуацію, описану в умові поставленої  перед дитиною задачі?

Як навчитися розв’язувати задачі, логічно мислити? Та не буде ніяких труднощів, якщо вчасно розвивати наочно-образне мислення, бо воно є основою логічного мислення і допомагає засвоювати  узагальненні поняття,  пізнавати все нове і нове.




Немає коментарів:

Дописати коментар